Djeca potrošači: Komercijalizacija djetinjstva (Consuming Kids) (2008)
Dokumentarac “Djeca potrošači” baca svijetlo koje očajnički trebamo na postupke neumorne propagandne mašinerije vrijedne više milijardi dolara koja danas prodaje djeci i njihovim roditeljima sve od nezdrave hrane, preko nasilnih video igara i lažnih obrazovnih proizvoda do obiteljskih automobila.
Dokumentarac “Djeca potrošači” baca svijetlo koje očajnički trebamo na postupke neumorne propagandne mašinerije vrijedne više milijardi dolara koja danas prodaje djeci i njihovim roditeljima sve od nezdrave hrane, preko nasilnih video igara i lažnih obrazovnih proizvoda do obiteljskih automobila.
Oslanjajuči se na uvide zdravstvenih djelatnika, zagovornika dječih prava i ljudima iz te industrije, film se usredotočuje na eksplozivni porast dječje propagande u svijetlu deregulacije pokazujući kako propagandisti za djecu koriste najnovija dostignuća psihologije, antropologije i neuroznanosti u preobrazbi američke djece u jednu od najmoćnijih i najprofitabilnijih potrošačkih demografija na svijetu.
“Djeca potrošači” nas vraća prema sveukupnoj komercijalizaciji djetinjstva i postavlja neodložna pitanja o etici dječje propagade i njezinog utjecaja na zdravlje i dobrobit djece.