Čovjek-biće koje prihvata edukaciju i odgoj
Čovjek-biće koje prihvata edukaciju i odgoj

Čovjek-biće koje prihvata edukaciju i odgoj

S obzirom da je čovjek postao iz kombinacije uravnoteženih elemenata, tako da je krajnje umjereno biće, iz aspekta duhovnosti stvoren je takvim da mu je omogućeno savladavanja svih nauka i spoznaja.

Premda su neki glede savladavanja nekih nauka sposobniji u odnosu na druge, čak i oni čijim prirodama ne liježu neke nauke, ulaganjem truda i napora mogu savladati te nauke.
Preciznost i pažnja s kojima su Ikhwāni pristupali procjenjivanju pojedinaca kandidata za članstvo u Ikhwānovoj organizaciji, proizlazila je iz uvjerenja da druženje sa nedoličnim osobama može imati loše posljedice po članove organizacije.

Ovo govori o čovjekovom razumijevanju odgoja.
Također i Ikhwānovo naglašavanje značaja rada na poticanju jednog broja svojih članova na propagandu i širenje njihovih misli govori o uvjerenju da je čovjek biće koje prihvaća utjecaje ili drugačije rečeno prihvaća edukaciju i odgoj.

Izvor: Muhammed Fath Ali Khani, Ali Rida Fasihizadah i Ali Naqi Fakihi, Stavovi islamskih mislioca o edukaciji i odgoju, s perzijskog preveli Lutfi Akbaš i Amar Imamović, fondacija Mulla Sadra u BiH,Sarajevo 2008.