Grijesi uništavaju prethodna dobra djela, što znači da uništavaju učinke djela koja je Allah prihvatio.
Neki grijesi pored ovog lošeg učinka bivaju i prepreka za primanje drugih djela. Poslanik, s.a.v.a., rekao je:
“Zbilja Allah ima meleka koji svake noći poručuje sa Bejtu-l-makdisa: ‘Ko jede haram, Allah mu ne prima ni obavezno ni dobrovoljno djelo.’”
Djela se ne primaju zbog toga što se grješnik dok je ustrajan u grijesima ili dok još ne razmišlja o nadoknadi svojih propusta nalazi izvan okvira bogobojaznosti.
Uzvišeni Bog u Kur’anu kaže:
“Allah prima samo od onih koji su bogobojazni.”
U jednoj predaji naglašava se važnost bogobojaznosti kada je riječ o primanju djela.
Časni Poslanik, s.a.v.a., kaže:
“Kada biste klanjali sve dok ne postanete poput klinova i postili sve dok ne postanete poput usukanih lukova, Bog ne bi od vas prihvatio osim uz bogobojaznost koja vas sprječava da griješite.”
Izvor: “Temelji Islamske etike”, s perzijskog preveo Ertan Basarik, fondacija “Mulla Sadra” u BiH, Sarajevo 2016.