Druga razina vječnog života dolazi nakon velikog Sudnjeg dana. Za razliku od svijeta Berzaha, koji se odnosi na pojedinca koji ulazi u njega, Sudnji dan se odnosi na sve ljude i čitav svijet.
To je događaj koji obuhvata sve stvari i sve ljude i koji će se desiti čitavom svijetu.
Cijeli svijet će ući u novu etapu, novi život i novi poredak. Časni Kur’an nas je obavijestio o ovom velikom događaju koji se zove Sudnji dan.
On navodi da pojavu ovog velikog događaja prati gašenje zvijezda, nestanak sjaja Sunca, sušenje mora, poravnavanje uzvisina, raspadanje planina, pojava potresa i tutnjave koja će obuhvatiti cijeli svijet, kao i ogromni preokreti i promjene kakve nisu viđene.
U skladu s onim što se može razumjeti iz Kur’ana, cijeli svijet se kreće prema propasti i uništenju, sve će nestati, ponovo će se iznova izgraditi i ponovo će biti stvoreno.
Nastavit će postojanje uz nove zakone i novi poredak koji se iz temelja razlikuju od sadašnjih zakona i poretka u svijetu.
Takvi će ostati zauvijek. Sudnji dan se u časnom Kur’anu naziva različitim imenima. Svako od njih je pokazatelj posebnog stanja i posebnog uređenja koje će njime vladati.
Naprimjer, s obzirom na to da će se svi, I prvi i posljednji, nalaziti na istoj ravni i nestat će njihov vremenski redoslijed, naziva se “Dan izgona”, “Dan sakupljanja” ili “Dan susreta”;
s obzirom na to što će se očitovati suštine i otvoriti se zatvorene i zamršene istine, naziva se
“Dan kada će svaka tajna biti obznanjena” ili “Dan okupljanja”;
uzevši u obzir njegovu neuništivost i vječnost naziva se
“Dan vječnosti”; gledajući to što će ljudi zapasti u duboka žaljenja i kajanja i osjećati gubitak jer se nisu spremili za ovu etapu, naziva se “Dan žaljenja” ili “Dan samoobmane”; a zbog toga što je to najveća vijest i najveći događaj, naziva se “Vijest velika”.
Izvor: “Čovjek u Kur’anu”, s perzijskog prevela Mediha Imamović, fondacija “Mulla Sadra” u BiH, Sarajevo 2011.